דרור הראל עו"ד

מפות הגעה

סניף רחובות

סניף תל אביב

ביקורות והמלצות

אורלי אוחנה
קרא עוד
עו"ד דרור הראל הוא עו"ד אמין, מקצועי ומנוסה. ביצע עבורינו עבודה איכותית שהובילה לתוצאות הרצויות. אני ממליצה בחום על עו"ד דרור הראל שמעניק שירות איכותי תוך ראיית טובת הלקוח לנגד עיניו.
עידן ושיץ
קרא עוד
פניתי אל דרור כדי לקבל סיוע בנוגע להסכם שעמדתי לחתום. כמו כל לקוח, הגעתי עם המון לבטים וחששות מהתהליך שצפוי לי. כבר בפגישה הראשונה הבנתי שאני בידיים של מקצוען ,חד מחשבה ומנוסה מאוד, קורא במהירות את התמונה ומבין את המשמעויות לעומק הדברים. באתי כדי לקבל ייעוץ על הסכם ויצאתי עם אסטרטגיית פעולה, כיצד לנהוג , מה לעשות, מה לומר, בשילוב של כלים וסל של פתרונות לסיטואציה ולתהליכים שצפויים לבוא. תחושת הבטחון, בשילוב עם מקצועיות ללא פשרות, זמינות לכל בעייה לאורך הדרך הם בעייני הדברים הכי חשובים כשנקלעים לסיטואציה משפטית ואת כל זה קיבלתי בענק !! והכי חשוב, כמו תמיד, מבחן התוצאה, בסופו של תהליך וליווי צמוד חתמתי על הסכם מצויין שנתן מענה לכל הצרכים שהיו לי. אז דרור היקר, תודה על הכל, אתה אלוף אמיתי ואם אתם עדיין קוראים את מה שכתבתי, אין לכם מה להתלבט, תתקשרו אליו עכשיו 🙂
גבי סעדון משרד עורכי דין
קרא עוד
משרד עו"ד דרור הראל הינו משרד עורכי דין מקצועי, איכותי, ושירותי. כל הלקוחות שהפניתי לטיפולו חזרו שבעי רצון, עם חיוך על הפנים ותודה גדולה בלב על ההיכרות עם עו"ד דרור. בתקווה להמשך שיתוף פעולה עם אחד המשרדים הכי איכותיים באזור השפלה, מומלץ מאוד !!!
Ariel Louzon
קרא עוד
ממליץ בחום, שירות וייעוץ ברמה מקצועית מאוד! שאפו!
Eden Mazig
קרא עוד
עושה את העבודה ביעילות ובזריזות. איכפתיות מאוד גדולה מהלקוח. אם אצטרך אני חוזרת לפה.
Oleg Rivkin
קרא עוד
אתחיל מזה שאני מאוד ביקורתי כלפי שירות, דרור ענד מעל הציפיות, מלווה את הלקוח ברמה vip, תמיד זמין ונותן שירות ברמה גבוה
הקודם
הבא
דילוג לתוכן